malé povídání o velkém výletu

09.07.2017 22:07

Po 10 dnech v Albánii byl dva dny v práci, čtvrtek a pátek jel odpo hned za Evou. Sotva jsem stihl trochu poklidit a vyprat. V sobotu jsme si dali výlet k Táboru, v Chotovinách dali oběd (výborně vaří v hotelu Gold) a místní pivo, v Táboře prohlédli muzeum čokolády a perníku, dali procházku na Klokoty ke kostelu a zaplavali si v bazénu. Sobota byla trochu horší na počasí a tak byla jen procházka po okolí s pivní pauzou v Počepicích.

Další dva dny šla Eva do práce a tak jsem využil situaci a jel do pivovaru Zvíkov. Ona by těch 73km v terénu nedala a už tam stejně byla. Pivo dobré, jako dárek jsem ji vzal černého stouta 10°, zrajícího v sudu od whisky (třetinka za 70,- docela darda) - výborné pivo. V úterý jen taková malá projíždka do Prčice na pivko. Odpoledne přijela, poklidila a jeli jsme ke mně.

Ve středu byl pěší výlet do pizzerie na Vyžlovku, 15km a začali jsme doma uklízet. Tedy v jejím podání to bylo spíše vyhazování "hadrů"! Takže mi probrala oblečení, cejchy, montérky a pod a spoustu nekompromisně vyhodila. Uhájil jsem jen málo :-(

Ve čtvrtek jsme se vydali do Dětenic, kam jsem měl vyhraný poukaz na romantický pobyt s večeří, programem a snídaní. Vloni jsem tam byl na kole, takže jsem věděl do čeho jdu, jí jsem se to snažil popsat. Prostředí pěkné, jídlo dražší, ale dobré, program představení - rytíři do sebe bušili, ukazovali živého hada, snad anakondu, byla ukázka jakoby mučícího výslechu... Ráno švédský stůl, na plotně na kamnech se vařila voda na kafe a čaj, ochutnal jsem i segedín.

Odjeli jsem na Jánské Lázně, kde mi kolega doporučil nově otevřenou stezku v korunách stromů. Je to velké, hezké, zážitek byl. Pak ještě procházka městem, plavání v bazénu v Jilemnici a dojezd do Horních Míseček do penzionu. Po večeři (ne moc dobrá plzeň) jsme se šli projít, dal jsem radši další pivko na spravení chutě.

Po snídani jsme se sbalili, dali věci do auta a šli pešo přes Vrbatovu boudu, Pančavské vodopády, kolem Labské (kafe za 80,-!!!) na pramen Labe. Vypadalo to tam jak na václaváku - mraky lidí. Vrátili jsme se přes Dvoračky, dali tam černý gambáč a autem pak jeli přes Poděbrady (kafe) domů.Trasa asi 16km pěšky a pak 140km autem.

Až na ty ceny hezké výletování, počasí jsme chytali pintlich. Několikrát začalo, nebo přestalo pršet akorát, když jsme to potřebovali.

Novinky

Boiler

23.05.2018 20:34
V úterý se mi počůral boiler. Teklo to z něj ráno už proudem. Naštěstí je pod ním vana - mělo to kam téci. Bohužel je pod ním vana - hnědý flek nejde ze starého smaltu sundat. Přes den jsem našel nový, od DZD Dražice. Ten starý je Tatrasmalt, již jsem ho dvakrát čistil a jednou měnil těsnění. Další...

Cyklovýlet do Slaného (a zpět vokolo Váňovy hrušky)

17.05.2018 13:14
Na víkend bylo jakž takž počasí a protože Eva měla brigádu, já měl tím pádem čas na kolo. Sice bych třeba měl uklízet, ale to mohu jindy. Ráno jsem se rozmýšlel, zda pojedu do Prahy vlakem, to by ale nebylo sportovní a tak jsem po snídani vpoklidu vyrazil lesem přes Říčany, kolem vypuštěného...

Výlety po Čechách aneb minidovolená

12.08.2017 08:40
V sobotu 29.7.jsme jeli autem s Evou do Pelhřimova, podívat se po městě, vykoupat v bazénu,rozhlédnout se z vyhlídkové věže a hlavně dát si něco dobrého v pivovaru. Tak pivo bylo dobré, ochutnali jsme tři druhy, nejvíc chutnala 12°. Po procházce městem, děkanskou zahradou, kde jsme okukovali...

malé povídání o velkém výletu

09.07.2017 22:07
Protože byly dva dny svátků a příležitost se přímo nabízela, neodolal jsem a vzal 3 dny dovolené, abych měl celý týden. Po 10 dnech v Albánii byl dva dny v práci, čtvrtek a pátek jel odpo hned za Evou. Sotva jsem stihl trochu poklidit a vyprat. V sobotu jsme si dali výlet k Táboru, v Chotovinách...

Albánie na kole 2017

28.06.2017 15:45
V zimě jsem začal přemýšlet, kam vyrazím na kolo. Několik destinací mně lákalo, nakonec vyhrála Albánie. Ještě byla v plánu Zakarpatská Ukrajina, ale ti už by mi moc šponovala dovolená. Zaplatil jsem zálohu a oddal se sladkému snění a čekání. Doplatek byl zase pozdě, jak je při mojí...

Nedělní ze Zruče nad Sázavou

20.11.2016 21:12
Přeci jen jsem se rozhodl jet na ten delší okruh. Ale mělo to být v pátek. Ráno jsem byl tak nějak v poklidu, vstával v šest, kafoval, zkoumal trasy, najednou bylo po osmé a tak jsem se jal chystat pozvolna na cestu. Vyrazit jsem chtěl kolem osmé a natáhlo se to na devátou - ta hodina a kus mne pak...

Pátek na minirozhlednu

19.11.2016 21:08
Ve čtvrtek nebylo hezky, pohrabal jsem trochu listí, kamarád dokončil zadní část plotu, upekl jsem kus krůty a večer šel zapálit mamce svíčku na hrob. Prostě sem se tak poflakoval. Takže dnes už bylo třeba trochu pohybu. Chtěl jsem jinou, delší trasu, ale oblačnost poněkud strašila a tak přišla na...

První zimní od Votic

13.11.2016 21:58
Přes týden nebylo nijak zvlášť hezky, ale na neděli hlásili jasno a krásně a tak jsem začal plánovat něco na kole. Meteorologové měli tentokrát pravdu a trefili se. Ráno se dělalo opravdu krásně, i když mrazivo a tak by byl opravdu hřích trčet doma. Před šestou jsem vstával a neměl trasu v...

Nedělní cyklo cesta do a z Kolína

31.10.2016 19:34
Jel jsem na vlak do Č.B., do Kolína vlakem a pak zas cyklo. V Kolíně 2 "rozhledny", v Cerhenicích taky. Ale skutečná byla defacto jen Kolínská - na vodojemu, zbytek byly třímetrové konstrukce. Výlet jsem vymyslel v 9h, naklikal rychle do navigace, oblékl se, v 10h vyrazil na kole do Českého Brodu...

dvoje Mirošovice

01.10.2016 19:20
Tak úspěšně pokračuji v bobříku dvojic. Tentokráte volba padla na obce Mirošovice. Jednu mám, co by kamenem dohodil a zbytek za čtvrt hodiny dojel na kole, druhá obec je za Sázavou. To je sice drobet z ruky, ale od Baštírny u zlenické Hlásky se jede víceméně po rovině podél řeky až do Sázavy. Furt...