Dobytí Toku

20.06.2016 19:51

Na víkend jsem opět vyrazil na cyklovyjíždku.

Vzal jsem si na pátek dovolenou, že si jako užiju. No to sem si teda užil. Už při nakládání byl večer ve čtvrtek slejvák, ten mírně polevil, ale zcela neustalo pršení ani večer. U skorošvagra tedy následovala koštovačka kvasnicového Rampušáku, kterého jsem přivezl dvacetilitrový soudek s tím, že se musí vypít, jinak se zkazí. No, několik jsme dali, trošku gořalky a šli spát.

Ráno bylo ovšem nemilé překvapení v podobě deště a tak následoval pokus o dopití toho piva. Nezvládli jsme to, asi už jsme slabí. Dokonce i kolemjdoucí kamarádi (dva) dostali po žejdlíku. Celý den vytrvale pršelo a pršelo, my pili, jedli, hodovali, dobrou vůli spolu měli - jo to je vlastně jiná pohádka o králi...

V sobotu už bylo jen zamračeno a tak konečně bylo možno vyrazit ven bez nebezpečí úplného rozpuštění se. On šel brzy ráno na houby (a našel dva koše), já dopoledne vzal auto a přes Jínce se přiblížil k Příbrami do Obecnice. Tam se začínali chystat hasiči na nějaké jubileum a tahali historické stroje.

Já vyrazil na sever, nastoupal asi 300m a dobyl Tok - horu, ne ministra! Není to klasická hora, jen velmi mírný hřeben, bez znatelného vrcholu. Ten označuje halda šutrů s cedulkou. Notně letitou. Pokračovaní bylo z mírného kopce a pak zprudka dolů. Ještě stálo za to prohlédnout alespoň přes plot lovecký zámeček Tři trubky - tam by byla panečku výletní restaurace! Pivko jsem tedy měl až ve Strašici - nefiltr Gambrinus a pšeničný speciál - už nevím jaký.

Pokračování cesty bylo mírně východnější cestou zpět. Pochopitelně jsem si vybral, dle svého naturelu, ten nejprudší kopec - Dlouhý vrch. Ale jo, dalo se to vyjet. Zpět opět vozem a po sprše byla zasloužená večeře. Zdenda se snažil, takže roštěná na houbách, kulajda a houbové řízky. No a ten sud taky padl.

Neděle byla věnovaná oslavám v rodině, ale měl jsem se trochu projet, takto bez pohybu to bylo těžké. Ještě jsem jel pro točené v Hostomicích do místního pivovaru, tentokrát jsem chtěl testnout bráchovo elektrokolo - aspoň na ten jeden km. Jezdí to...

Nakonec tedy sportovní složka slabší a pivní silnější - také jsem silnější - teda hlavně v pase, ale svaly to nebudou.

Novinky

Zloději

04.09.2010 22:31
V sobotu v noci mi ukradli z auta (služebního )  doklady a nějaké drobnosti. V pátek už mě zase vykradli - přes den!!!, přijel jsem večer a okno rozbité na verandě, ale někdo je vyplašil, tak měli připravené věci ve sklepě u okýnka a na verandě, jeden obraz venku, madonnu, starý ...

Dovolená na kole č. 2

22.08.2010 08:44
Včera jsem se vrátil z letošní druhé dovolené, opět na kole. Byl jsem opět  ve Francii, tentokrát Bretaň a Normandie. Koukali jsme na staré šutry (menhiry, dolmeny) a na hromady betonu (válečné bunkry).   Vloni jsem měl jen jednu na 3 (slovy tři) dny - pátek až neděle ve Švýcarsku, podél...

Ryby

06.07.2010 08:56
Včera jsem byl u kamaráda pro nějaké ryby. Už jsem měl od podzimku bělice z velkého rybníka, potom jsem dostal od kamaráda pár kapříků a nějakého lína a teď jsem chtěl zase doplnit osazenstvo o další druhy. Chytali jsme do čeřenu kapry. Přestože jsou u něj přemnožené, přeci jen to šlo špatně - měli...

Úraz

03.07.2010 15:00
  V pátek 25.6.  jsem upadl v práci na beton a tak mě odvezla sanitka na František, kde mi narychlo sešili xicht. Pak mě převezli na Karlovo náměstí, kde se specializují na obličej. V neděli mi ránu zase rozřízli, opravili puzzle - kosti byly nad okem promáčknuté dovnitř a rozlámané, dali...

Dovolená na kole

30.05.2010 08:39
Včera jsem se vrátil z Francie - Provance. Jeli jsme s partou kamarádů, projet se přes nějaké ty hory, když už v naší republice máme jen vyšší kopce. Objeli jsme si mimo jiné kaňon Verdon z obou stran.