Auto

30.09.2010 17:00

Tak už mi konečně dali ze servisu auto.

Po krádeži jsem byl nucen sundat 2 kola, aby mi s tím neujeli. Neměl jsem totiž druhý klíč. Je to taková blbá móda, když se koupí auto na inzerát, dostanu jen 1 klíč. A protože je drahý (s čipem), tak se mi nechtělo dodělávat druhý.

Tak jsem volal do servisů, že potřebuji vyměnit zámky a klíč. Shodně tvrdili, že zámky berou pouze firemní z Nissanu a tak si s cenou nepomohu. Rozhodl jsem se tedy, že pojedu rovnou do Auto Palace Vysočany, který je autorizovaný servis.

Auto jsem musel nechat odtáhnout. Volal jsem nejprve do servisu a tam miřekli, že nemají kapacitu, až za týden ve středu ráno - potřeboval jsem pak odjet do práce - nepojedu tam v poledne. Další telefonát byl na odtahovku, v pátek, s dohodou, že mi přijede ráno v 7, po Praze a okolí jednotná cena 1200,- do 60 km + asi 12,-/km navíc.

Ve středu ráno jsem namontoval kola a čekal. Po půl osmé jsem to nevydržel (dal jsem jim v duchu nějaký čas navíc, může se stát všelico, ale měli by volat) a zavolal na dispečink. Paní byla překvapená a posléze sdělila: "došlo k informačnímu šumu" a že prý měli přijet ve čtvrtek. Jestli mají přijet druhý den, nebo odpoledne. Vysvětlil jsem jim, že jsem za a) objednaný do servisu, kde mají dlouhé lhůty, za b) že jsem si kvůli tomu vzal dovolenou. Tak prý mám třičtvrtě hodiny počkat a někoho pošle. Kupodivu přijel, naloži a odvezl. Jen chtěl jet po dálnici a mě nedošlo, že to bude delší a dražší. Cestou ještě urazil jeho zrcátko - nejsou tady moc široké silnice a dvě auta se obtížně vyhýbají.

V servisu vyložil mne i auto a chtěl pomalu 1800,- Bylo to dál a navíc jsem musel zaplatit mýto.

Technik na příjmu prohlédl auto, sepsal papíry a odhadl cenu na 10 000,- materiál + práce asi 2000,-

V pátek mi volal, že cena bude vyšší, prý to bral podle jiného modelu. Navrhoval komplet vše nové za 18 000,- + práci. To jsem tedy odmítl, na 13 let staré auto to nemá cenu. Nakonec se prý vymění jen spínací skříňka a přestaví zámky a na čipují klíče. Mezitím odjel zámečník na nějakou práci a v úterý byl svátek. Ve čtvrtek mi volal, že to je hotové a že budu muset ještě připlatit asi 500,- protože zadní zámek byl zarezlý a musel ho složitě opravovat. Když má auto centrál, tak je logické, že ostatní se moc nepoužívají.

Odpoledne jsem si tedy na kole dojel pro auto, zkontroloval oba nové klíče a s krvácejícím srdcem zaplatil přes 14 000,-

Teď budu o chlebu a vodě až do příští výplaty.

Přitom tomu zloději je klíč úplně na h... akorát udělal škodu. Zrovna tak mu je naprd veškeré karty, to člověk blokuje jako první.

Novinky

cyklovíkend aneb 250km

28.09.2016 11:43
Víkend na kole Pod vlivem diskuze na bike foru – bickepaking, aneb na kole nalehko, jsem si řekl, že jsem už dlouho nespal pod širákem (naposled před měsícem v Rakousku) a že vozit moc věcí je zbytečný. Trasu jsem plánoval tak baj vočko na jih Čech. Jenže komplikace byly s večerním časem, kdy jsem...

Třetí stejnojmenná dvojice

11.09.2016 08:07
Na tuto sobotu, a vlastně celý týden, hlásili krásné počasí, takže nešlo nejet na výlet. Našel jsem si další  dvojici obcí, tentokrát Krchleby. Naplánováno to bylo již před měsícem a trochu jsem tedy pozapomněl, na co se mám po cestě koukat a tak mi jistě lecos zajímavého ušlo. Autem jsem jel...

Cyklo dovolená s kamarády v Itálii - Toblach

06.09.2016 19:57
Itálie okolí Toblachu 2016 Začátkem léta jsem dostal nabídku na dovolenou v Itálii. Když už mi v nové práci dali volno a nevyšly plány ze začátku roku, docela jsem se někam těšil. Podařilo se mi najít MTB mapy do Garmina a tak jsem několik večerů plánoval pomocí fotomapy od Seznamu trasy....

Nedělní stovečka

15.08.2016 11:45
Po ohlasu na minulou trasu "ze Struhařova do Struhařova a zase zpět" jsem zapátral na netu a připravil další výlet na téma dvou stejnojmených obcí. Tentokrát jménem Písková Lhota. Cesta to je delší a z ruky, ale nešť. Ráno jsem dal lehkou snídani - jogurt a müsli, vyměnil baterii v čidle teploty,...

Tour de Mísečky 2016

18.07.2016 21:17
Tour de Mísečky 2016 Znovu po roce jsme vyrazili 16.7. na již tradiční vyjížďku do Krkonoš. Termín byl posunut o týden dříve. Ono sladit mnoho lidí dá fušku. Také většinou termín kolidoval s koncertem Blue efektu, který se také odehrává již po nekolikáté v naší obci. Radim Hladík zde má...

Dobytí Toku

20.06.2016 19:51
Na víkend jsem opět vyrazil na cyklovyjíždku. Vzal jsem si na pátek dovolenou, že si jako užiju. No to sem si teda užil. Už při nakládání byl večer ve čtvrtek slejvák, ten mírně polevil, ale zcela neustalo pršení ani večer. U skorošvagra tedy následovala koštovačka kvasnicového Rampušáku, kterého...

Prodloužení víkend v Krkonoších

15.06.2016 19:35
Cyklo výlet do Krkonoš Na červen byl naplánovaný prodloužený víkend v Malé Úpě. Ubytování zařizovala naše Dáša. Vyřídil jsem si dovolenou dva dny, ačkoliv jsem v podniku krátce – ještě v záruční době. Ve čtvrtek ráno jsem uložil bika Dáši a moje do vozu a i když jsem se snažil, vyrazil až v 9hod....

Víkend se soudkem

05.06.2016 20:52
Tak jsem přežil, víceméně ve zdraví, návštěvu skorošvagra se soudkem piva a třemi kamarády. Jeden z nich před chvílí oslavil padesátku a protože to je kluk z paneláku, těžko by domů zval nějakou grupu. Proto jsme se domluvili, že přijedou ke mně, vezmou pruty (tři rybáři) a co uloví to sníme. No...

Na kole okruh u Uhlířských Janovic

08.05.2016 00:18
Dnes jsem si vyjel opět na cyklotúru. Trasa byla naplánovaná od loňského roku a jen jsem čekal na vhodnou příležitost - tedy počasí, volný den a absenci dalších spolucyklistů. Bylo sice drobet větrno, ale ne moc a teplota tak akorát - kolem 20°C. Ráno proběhlo rychlé balení, v zásadě nebylo moc co...

Víkend na Moravě - Unčín

01.05.2016 14:24
Na víkend známí naplánovali cykloakci na Moravě poblíž přehrady Vír (20km jižně pod Poličkou). Přestože meteorologové slibovali nepříznivé počasí, odhodlaně (ne všichni) jsme se sjeli na místo určení do penzionu v Unčíně. Dle pokynů jsme se vybavili špekáčky na oheň, ale kvůli pozdní hodině a zimě...