Kniha návštěv

Víkend na Moravě - Unčín, květen 2015

Pepa | 09.05.2016

Tadyhle ta rubrika je zcela nevyužívána, tak jako účastník cyklo akce v Unčíně zde malinko přispěji. Sobotní etapa některé natolik vyčerpala, že v neděli už neměli na nic chuť. Navíc nedělní teplota k bodu mrazu a vítr. Renda vyrazil někam do neznáma, já s Bohoušem jsme ho částečně následovali - měli jsme štěstí, zasvěcený výklad a prohlídka interiéru kostela ve Vítochově, vystoupali jsme na rozhlednu Karasín, marně hledali v Bystřici otevřenou hospodu (nakonec výborný tatarák v pizzerii Di Pietro) a kolem čtvrté nakládali kola na auto v Unčíně.

Re: Víkend na Moravě - Unčín, květen 2015

Renda | 14.05.2016

Na Karasín jsem jel taky, jen ten kostel byl vynechán. Na rozhledně ledovka na ochozu a větrno, pod věží místy sníh. Kolem pizzerky jsem jel skrz pohádkovou alej ale Nový dvůr byl úplně zavřený a do města se mi už nechtělo. Stejně hlad nebyl, jen trochu žízeň (na pivko).
Díky za reakci!

Zloději

Radim | 20.09.2010

U nás byl někdo na návštěvě v noci ze soboty 14.8. na neděli 15.8., ale dostal se jen do garáže (s autem jsem byl naštěstí zrovna jinde) a na půdu, kde ani snad nic nevzal, nebo apoň nic vysloveně cenného. Docela hodně toho pootvíral, ale nic nerozházel a ani žádný hluk nenatropil, naši dole si vůbec ničeho nevšimli. Jak říkám, k ničemu cennému se naštěstí nedostal, ale je hrůza už jenom to vědomí, že spíš dole a nad hlavou se ti prochází nějaký cizí chlap.

Chtělo by to spát s pistolí pod polštářem nebo mít za dveřmi nějaký účinný samostříl, jenže to by si to pak člověk ještě odskákal za nepřiměřenou obranu. Holt není to dneska lehký!

Re: Zloději

Renda | 25.09.2010

No, tak jsem si vždycky myslel, že to je jen taková filmová komedie, jak tě vykrádají a ty spíš ve vedlejší místnosti, ale bohužel to není vtip. Poslal bych ty hajzlíky na nucené práce, aby věděli, co to je makat. Většinou to jsou nemakačenkové.

Paráda

Termit | 20.09.2010

teda čučím jak se snažíš.
Termit

aktivity

Láďa Veselý | 20.09.2010

Ahoj René,
co všechno stačíš mě fascinuje a tak se ptám:kdy bude výlov rybníka.
To bych si teda nenechal ujít.
Děláš si taky originál "burčák" z jablek? Já si koupil petku v Říčanech a sice nekvasil ale nekup to za tu cenu! V vypil jsem to na zdraví všech vyznavačů burčáku - a dobrý.Jestli jsi tento víkend doma ,rád bych přišel " zkolaudovat" rybník.
Ahoj a napiš.

Re: aktivity

Renda | 25.09.2010

Nemusíš se divit, já jsem vpodstatě línej člověk.
Výlov třeba hned - jestli máš rád 5 cm ryby...
Těch větších tam je několik, já je zatím moc nekrmil a dostal jsem za to vynadáno. Teď jim občas hodím kus chleba. Budu muset sehnat nějaké zrní, popř. další kmení.

hezký

Čupik | 19.09.2010

Nazdar draku, četl jsem tvůj úraz, tedy pád ze dvou metrů....na kebuli to je mazec. Doufám že teď už dobrý. Čupik

Re: hezký

Renda | 25.09.2010

No hlava občas trochu brní, občas v tom čele trošku zabolí. Horší to je s okem, nablízko a dolů stále tma. Jen do dálky to jde, tak aspoň mohu jezdit na kole a autem.

Strejda - děčínský kaskadér

Petr | 19.09.2010

Přeji krásné slunečné ráno, René.
Jsem doufám jeden z prvních návštěvníků na tvé webové stránce. Musím Ti říct, že já bych nebyl asi schopen takovou stránku vytvořit,i když ti, co umí s počítačem dobře zacházet,včetně tebe by mi určitě řekli, že nic lehčího neexistuje. Je to asi pravda,ale já jsem holt trochu jiný, před technikou utíkám a začnu se o ni zajímat teprve v případě nutné potřeby. Všichni lidé nejsou stejní (a ono je to vlastně dobře).Tvoje stránky se mi líbí a rád se do nich občas podívám.
Já bych svoje vlastně ani nechtěl, připadá by mi to jako bych si ve velkém prostoru, kde je plno lidí,chtěl postavil záchod,ale podmínka by byla, že musí být bez dveří. To neber jako kritiku, kdyby se takové věci nedělaly, svět by se nepohnul dopředu.
Já jsem veskrze nepraktický člověk a všechno dělám jakoby oklikou.
Přeju ti tedy ať ti všechno vychází a webová stránka se ti plní jen příjemnými věcmi.
Zdraví
Strejda

Záznamy: 1 - 10 ze 11
1 | 2 >>
Přidat nový příspěvek

Novinky

Česká Kanada - Landštejn

17.10.2018 20:04
Je třeba využít krásné počasí babího léta a tak jsem vyrazil do jižních Čech. Plánoval jsem, plánoval, až jsem se málem ztratil v mapě. V práci ohlásil dovču, radši do úterý. (až středy, co kdyby…), odvezl padaná jablka, abych taky trochu něco dělal a nachystal kolo. V pátek ráno koupil lupen na...

Zbořený Kostelec

07.10.2018 09:38
Sobotnímu krásnému počasí nešlo odolat a tak po prohlídce mapy padla volba na víceméně pohodový 50km okruh. Nejprve jsem uvažoval o cestě do Benešova, ale kamarád jel na Blaník, což už se nedalo rozumně stihnout, bo večer byla grilovačka u sousedů. Vyrazil jsem až v půl dvanácté, meitím se...

Velká Fatra

05.10.2018 18:10
Poprvé v životě jsem se vydal na vícedenní přechod pešky do hor. Respektive mne přesvědčila Simona, takto sousedka. Sice jsem měl ještě nabídku na cyklovýlet, ale to jezdím furt. Původní plán byl lůžkovým vlakem, ale nakonec jsme se dohodli na autě, je to jednodušší a vlastně i levnější. V Jihlavě...

Sušice - Kvilda

04.10.2018 23:29
Po 14-ti dnech jsem opět na biku. S bývalým kolegou jsme domluvili výlet pod Sušici. Kamarád zamluvil chatičku v kempu Anín (600,- celá pro 4 osoby). Nakonec prý majitel povlékne postele ve 3 chatkách, abychom si mohli zaparkovat stroje k posteli. Prý za 150,- na osobu. Je konec sezóny, navíc už...

Rokycansko na kole

13.09.2018 19:45
Už mne to zas popadlo a zachtělo se mi opřít se do pedálů. Protože na sobotu byla naplánovaná akce za Zbirohem, směr byl jasný. Na mapě byly nalezeny minipivovary, naplánována trasa, den před odvezeny základní tábornické propriety do práce (karimatka a spacák) - abych se s tím ráno netahal na...

Lipno - kolem na kole

22.08.2018 18:09
Po nedávném dvoudenním výletu jsem chtěl využít asi poslední opravdu teplé počasí, a tak jel na jih republiky – úplný jih… Ráno vstávání jak do práce, koupit lístek (pro jistotu přes internet, za 250,-), popadnout bágl a v půl sedmé vyrazit na vlak. V 9h jsem už byl v Budějkách. Prohlédl...

Tábor - Humpolec

11.08.2018 07:27
Začátkem srpna bylo konečně dost teplo, aby se dalo jezdit v kraťasech, tílku a sandálech. Tak jsem si v týdnu naplánoval cestu na jih (republiky), k Jindřichovu Hradci. V pátek ještě domalovat obývák, pak skočit ke stánku a už to nějak začalo vše drhnout. Nedokončil jsem trasy, večer pak usnul,...

Přes Benátky a Mělník do Sázavy

29.07.2018 09:26
Jo jo, ač je to skoro k nevíře, obce uvedené v nadpisu lze objet na kole za odpoledne (s trochou zadýchání se do kopečků). Udělalo se tak příjemně na cyklovyjíždku, kolem 30°C, v lese tak akorát a navíc bylo třeba otestovat novou pneumatiku a nové brzdové destičky. Naplánoval jsem to s ohledem...

Kounické pivo

22.07.2018 23:46
V sobotu byl hic a navíc jsem měl na návštěvě dlouholetého kamaráda s manželkou, s nimiž jsem od pátku pokecal, vypili 5litrový soudek Krakonoše a ogrilovali kus krůty. Takže takový relax. No trochu jsem stěrkoval kolem oken finálkou. V neděli dopo foukalo a bylo tak jako nepřívětivě, tak jsem tu...

Vlakem tam, na kole zpět

18.07.2018 17:14
V sobotu jsem pracoval, a tak v neděli přišel čas na cyklistiku. Protože jsem dlouho neviděl kolegu z práce (celý jeden den :-) ) a dlouho nebyl v pivovaru, vstal jsem docela brzy, asi tak v půl sedmé, dal rybízový koláč a meltu a vyrazil na vlak do Mnichovic. Pět minut před odjezdem se paní...